Veel gestelde vragen

Wij hebben de meest voorkomende vragen voor u op een rijtje gezet. Staat het antwoord op uw vraag hier niet tussen? Onze klantenservice helpt u graag verder.

Vragen over eten bij Gossimijne

Ik heb een allergie, kan ik toch bij Gossimijne uit eten?

Jazeker, onze keukenprinsen en -prinsessen houden zo goed mogelijk rekening met allergieën en intoleranties. Geef dit alstublieft wel duidelijk aan bij uw reservering en uw gastheer/gastvrouw.
Wij hebben een complete allergenenlijst voor u beschikbaar. Voor de meest voorkomende allergieën hebben wij aangepaste bestelbriefjes. Hierop staan alleen de gerechtjes die u zonder problemen kunt bestellen.
Het is echter wel zo dat de gerechten in dezelfde keuken worden bereid, kruisbesmetting kunnen wij helaas niet 100% uitsluiten. Een gerecht kan wel altijd sporen bevatten van een allergeen, al is het allergeen zelf geen ingrediënt.

Wat houdt Gossimijne Unlimited in?

Gossimijne Unlimited is een proeverij van kleine gerechtjes, ook wel bekend als 'tapas'.
Wij verwelkomen u met een Gossimikki feestje: heerlijke broodsoorten van onze ambachtelijke warme bakker, vergezeld van onze unieke homedipper met cashewnoot en bruchettakruiden, kruidenboter en Jamaicaanse dipsaus.
Daarna mag u per persoon per gang 2 gerechtjes bestellen en dit onbeperkt gedurende de avond blijven bestellen. Gossi Unlimited is een avondvullend programma en is alleen per gezelschap te bestellen.

Hoe lang duurt het Unlimited arrangement?

Bij Gossimijne is het écht onbeperkt genieten. Geen arrangementsduur en geen laatste ronde. Onze keuken sluit pas als onze laatste gasten klaar zijn met dineren, niet eerder.
Dat is op uw gemak, ongedwongen en ongehaast gebruik maken van een voortreffelijk diner. En u kunt tot 22.00 uur aanschuiven.

Ik heb een maagverkleining ondergaan, moet ik toch het volle pond betalen?

Indien u aantoonbaar kunt maken dat u een maagverkleining heeft ondergaan, passen wij de prijs van ons Unlimited arrangement voor u aan. U bestelt dan per gang 1 gerechtje in plaats van 2 gerechtjes.

Ik ben zwanger, hoe weet ik wat ik kan bestellen van de kaart?

Wat leuk, gefeliciteerd! Als u aangeeft dat u zwanger bent bij uw gastheer of gastvrouw, dan vertellen zij u graag welke gerechtjes u beter niet kunt bestellen. Maar wees gerust, er blijft nog heel veel lekkers over om uit te kiezen.

Hebben jullie ook een veganistische kaart?

Helaas, wij hebben geen aangepast veganistisch menu. Onze menukaart biedt wel een groot aantal vegetarische gerechten, waarvan enkele met een aanpassing toch geschikt zijn om te bestellen. Wij raden u aan contact op te nemen met de vestiging waar u van plan bent te gaan eten om de mogelijkheden te overleggen.

Ik vind een gerechtje zo lekker, mag ik het recept ontvangen?

Dat is een fantastisch compliment, dank u wel! Maar u begrijpt vast dat wij onze keukengeheimen goed bewaren en onze recepten niet vrijgeven.

Vragen over reserveren

Hoe kan ik reserveren bij Gossimijne?

Reserveren kan via onze website, of telefonisch bij de vestiging waar u wilt gaan eten. Onder 'reserveren' treft u alle vestigingen van Gossimijne aan.
Het is niet mogelijk via onze klantenservice te reserveren.

Ik kan de gewenste datum/tijd niet selecteren, hoe komt dat?

Ons online reserveringssysteem is altijd up-to-date en toont u direct de actuele beschikbaarheid. Als u een datum of tijd niet kunt selecteren, dan is het restaurant op dat moment vol gereserveerd.

Ik wil telefonisch reserveren, maar er wordt niet opgenomen.

Vanaf 15.00 uur zijn onze collega's aanwezig om uw oproep aan te nemen. Wij stellen het zeer op prijs als u uw telefonische reservering voor 19.00 uur aan ons doorgeeft.
Vanwege onze Take-Away service kan het zijn dat we net even in gesprek zijn, probeert u het dan later nog eens.

Ik heb geen mobiele telefoon, kan ik toch online reserveren?

Jazeker, vul in dat geval het nummer van uw vaste aansluiting in. Laat hierbij de 0 voor uw kengetal weg.
Bijvoorbeeld voor Den Bosch: 073 wordt dan 73. Daarna toetst u de rest van het nummer in, zonder streepje of spaties.

Ik wil mijn reservering wijzigen / annuleren.

Dat kan natuurlijk altijd, neemt u even contact op met de vestiging waar u gereserveerd heeft.

Ik ben vergeten aan te geven dat we het Unlimited arrangement willen bestellen.

Dat is geen enkel probleem, u kunt uw menukeuze op de avond zelf doorgeven aan uw gastheer of gastvrouw.

Ik wil graag voor een grote groep reserveren, kan dat?

Wij ontvangen regelmatig grote groepen, hartstikke gezellig. Wel raden we u aan om bij groepen vanaf 10 personen telefonisch contact op te nemen om uw reservering te plaatsen.

Kerst is helemaal vol gereserveerd, kunnen we op een reservelijst?

Helaas werken wij niet met reservelijsten. Wij kunnen u alleen adviseren ruimschoots van te voren voor kerstmis te reserveren.

Vragen over Gossi Kids

Hebben jullie ook een kindermenu?

Speciaal voor de jonge bezoekers van Gossimijne hebben wij het Gossi Kids Menu, met lekkere voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en toetjes. Of eet lekker met de grote mensen mee en bestel de Gossi Kids Unlimited (12,95 p.p.).

Mag mijn zoon/dochter ook een gerechtje van de grote kaart bestellen?

Ja hoor, dat is geen probleem.

Mijn zoon/dochter eet niet zoveel, kunnen jullie de prijs van Kids Unlimited aanpassen?

Gossi Kids tot 1 jaar mogen kosteloos met hun ouder mee snoepen. Vanaf 1 tot 12 jaar rekenen wij hetzelfde bedrag, ongeacht de leeftijd of eetlust. Wij raden u aan voor kleine eters een gerechtje van de Kids a la carte kaart te bestellen. Er is voor ieder kind wat wils.

Algemene vragen

Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Jazeker, bij iedere vestiging kunt u onze Dinercard aanschaffen. Deze is op te waarderen tot ieder gewenst bedrag en in zijn geheel of in gedeeltes te besteden bij al onze vestigingen. U kunt onze Dinercard gebruiken voor lunch, diner én take-away, ook op feestdagen.

Wat is het saldo van mijn Dinercard?

U kunt uw saldo opvragen via de saldochecker op onze homepagina.

Accepteren jullie ook andere cadeaubonnen?

Naast onze eigen Dinercard accepteren wij de kaarten van RestaurantCadeau (www.restaurantcadeaukaart.nl) en DinerCadeau (www.diner-cadeau.nl). Deze kunt u gebruiken voor lunch, diner en take-away, ook op feestdagen.

Zijn alle bistro's van Gossimijne rolstoelvriendelijk?

Niet alle vestigingen van Gossimijne zijn rolstoelvriendelijk, helaas. Vraag naar de voorzieningen van de betreffende vestiging bij het plaatsen van uw reservering.

Zijn huisdieren toegestaan bij Gossimijne?

Alleen geleidehonden en hulphonden zijn toegestaan bij onze bistro's.

Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice, wanneer wordt deze beantwoord?

Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk. Onze klantenservice is bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag tijdens kantooruren. Wanneer uw bericht op een ander moment verzonden wordt, krijgt u op de eerstvolgende dag dat de klantenservice bereikbaar is een reactie van ons.
Heeft u een vraag die niet kan wachten? Bel dan naar één van onze vestigingen. Vanaf 15.00 uur zijn onze collega's aanwezig om uw oproep te beantwoorden.

Ik wil een klacht melden.

Is er iets niet naar wens? Vertel het ons alstublieft direct, wij doen er graag ons best voor om het wel naar uw zin te maken.
Neem contact met ons op via klantenservice@gossimijne.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Onze bistro’s

Gossimijne Den Bosch

Oude Dieze 25,
5211 KT ‘s-Hertogenbosch
Tel. (073) 202 10 55
denbosch@gossimijne.nl

Reserveren
Gossimijne Horst

Wilhelminaplein 11,
5961 ES Horst
Tel. (077) 203 10 10
horst@gossimijne.nl

Reserveren
Gossimijne Oss

Burgwal 13,
5341 CP Oss
Tel. (0412) 69 02 80
oss@gossimijne.nl

Reserveren
Gossimijne Uden

Kerkstraat 35,
5401 BD Uden

Tel. (0413) 27 00 17
uden@gossimijne.nl

Reserveren
Gossimijne Veghel

Molenstraat 41,
5461 JP Veghel
Tel. (0413) 31 98 88
veghel@gossimijne.nl

Reserveren
Gossimijne Venray

Schoolstraat 11,
5801 BN Venray
Tel. (0478) 50 12 10
venray@gossimijne.nl

Reserveren